خدمات پس از فروش حرفه ای، تعهد ماست

اهداف خدمات پس از فروش

جلب رضایت خریداران با رفع نقایص موتور سیکلت برقی

ایجاد اطمینان در خریدار نسبت به کیفیت محصول و مسئولیت پذیری شرکت

کمک به شناسایی نقایص و رفع آنان در بخش های فنی

کمک و جهت دهی به بخش تحقیقات و توسعه جهت حرکت در مسیر رفع معایب

مطلع کردن مدیران ارشد و طراحان از بازخورد محصولات خود در افکار عمومی

سنجش وضعیت بازارها و جهت دهی به استراتژی های میان مدت شرکت

  • ویژگیهای خدمات پس از فروش ما

متخصصان با تجربه

اولویت با تعمیر قطعات

هزینه های منصفانه

گارانتی خدمات

سرعت در ارائه خدمات

تاریخ شروع گارانتی موتور سیکلت برقی از تاریخ تحویل کامل(با پلاک و مدارک) می باشد و به مدت 1 سال یا 20 هزار کیلومتر(هرکدام زودتر حادث شود) تحت گارانتی شرکت خواهد بود
همچنین شرکت تأمین قطعات محصول را به مدت 10 سال تضمین می کند.

شرکت در نظر دارد کلیه امور سرویس و نگهداری و نحوه استفاده و کاربردی محصول را بر اساس دفترچه فنی کتبی به متقاضی اعلام نماید.

در صورتی که معایبی در موتورسیکلت برقی تحویلی به علت ساخت آن مشاهده گردد،شرکت موظف است نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب و رفع نواقص موجود در موتور سیکلت برقی یه طور رایگان اقدام نماید.

چنانچه نواقص و یا عیوب حادث در موتور سیکلت برقی ناشی از استفاده و بهره برداری غیرمتعارف و یا بر خلاف مفاد دفترچه فنی موتورسیکلت برقی باشد،رفع نواقص و یا عیوب مزبور با اخذ وجه از متقاضی انجام خواهد شد.

  • درخواست خود را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم
نام
این فیلد را پر کنید
تلفن
این فیلد را پر کنید
ایمیل
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
پیام
این فیلد را پر کنید
فهرست